Vecka 24!

Idag går vi in i vecka 24 (23+0)! Känns som att tiden går utan att jag hinner med. ändå så blir jag mer rastlös hela tiden och vill att babyn ska komma ut nu direkt. Läget just nu är att jag har lite ont i ryggen om jag anstränger mej för mycket och att magen är lite spänd nu som då. Annars så mår vi ganska bra och har bara sådär smått irriterande gravidsymptom. Enligt internet så kan babyn överleva nu ifall det skulle bli en extremt tidig förlossning så det känns ju ganska bra, fast babyn får nog stanna i magen en stund till och växa till sig.
 
Denna dag har vi spenderat ganska lungt och det har blivit många slötimmar i sängen med varsin telefon. Vi är fortfarande trötta efter Ikea tydligen då Isak somnade i sängen bara en liten stund efter morgonmål. Ikväll ska vi dock åka och klättra lite. Jag ska pröva min helkroppssele en andra gång för att försäkra mej om ifall jag kan ha den eller inte. Efter första försöket förra veckan var jag ganska bitter då selen var grymt obekväm och opassande.   
 
 

Kommentera här: