Busy weekend

Här har det varit en hektisk helg minsann! Begravning och två kalas var veckoslutets melodi. Vi firade min bror och min brorsson så de blev en riktig familjehelg. Det tråkiga var dock att min rygg och korsrygg lite börjar ge upp med att sitta länge och gör ont. Men man får väl räkna med att någon gång få ont under graviditeten, speciellt då jag ändå haft en så bra graviditet hittils. Hur som helst så är det tisdag idag och på schemat står familjeförberedelsekurs men fokus på amning. Jag har ju nog tänkt amma om det bara går, vilket det säkert gör. Tidigare på kursen har jag inte fått så mycket nytt egentligen men nu känner jag att det faktiskt ska bli riktigt intressant! Får hoppas att det inte regnar allt för mycket då jag tänkt cykla dit men som min mamma säger: det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder! 
 
Idag kom mitt Skincity paket med väldigt snabb leverand som vanligt. Beställde paketet i söndags och fick det imorse rakt hem till dörren, lyx. 
 
 
Jag har blivit lite kär i märket "Maria Åkerberg" som är ekologiska produkter från Sverige. Denna gång beställde jag shampoo och balsam att använda på BB. body lotion, salt-deodorant, mandelolja samt body balm och två tester som kom med gratis. Underbart! 
 
 

Kommentera här: