I'm back!

 
Här har det varit en ordentlig bloggtorka en tid! Det har egentligen ingen speciell anledning förutom att jag har haft ganska mycket på agendan.
Har nu jobbat färdigt innan mammaledigheten börjar i juli så nu är det semester. Semestern har vi spenderat på profylaxkurs, föräldraförberedelsekurs, studentfest, magsjuka och norgeresa (som jag tänkte berätta mera om sen). Så maj/juni har varit ganska fullspäckad med aktiviteter vilket i och för sej är ganska trevligt då tiden går fortare då, vill ju träffa babyn snart!
 
Vi är alltså i vecka 33 nu (32 + 3) och det känns faktiskt förvånansvärt bra, jag hade liksom förväntat mej att jag skulle ligga i sängen hela dagarna och ha ont eller dylikt. Nu ligger jag bara halva dagen i sängen...nej då, men visst vilar jag mer! Magen har i alla fall växt massor och det känns som att det växer 2cm varje dag. Lillen mår bra och sparkar och har sej nästan hela dagen. Nu verkar det också som att lillen ligger med huvudet neråt och det känns tryggt och bra. Tränar fortfarande regelbundet men på ett lite lugnare sätt. Det blir mycket powerwalks och träning hemma på matta, hänger fortfarande i vår gripboard men pull ups har det blivit sämre med. Överlag så känner jag mej ganska stark och tränar bäckenet och knipövningar i princip varje dag. 
 
Bjuder på lite bilder från min telefon/instagram!
 
 

Kommentarer:

1 Erica N:

skriven

Hej va roligt med barn, inte viste jag du skulle bli mamma. Tror du kommer bli en toppen mamma, eftersom jag minns hur bra fadder du var åt mig i lågstadiet! 😆Ha en skön sommar och trevig midsommar!😊

Svar: Oj va roligt att höra :)! Hoppas du också får en härlig sommar/midsommar, sköt om dej!
Nathalie

Kommentera här: