MÅNDAG

Ny start på en ny vecka! 
 
Midsommaren var ganska lugn här hos oss vilket egentligen var ganska skönt. Isak började jobba igen förra veckans torsdag och är på jobb idag igen så semestern är i princip över för oss. Jag blir ju mammaledig i juli så i egentligen har jag semester tills dess. Nu funderar jag då...vad ska man göra då man är mammaledig? Är orolig för att bli riktigt rastlös eftersom jag ändå mår så bra. Så ifall någon har tips så tas det mycket varmt emot.  
Efter inatt är jag också lite kluven om jag vill ha varmt o fint väder eller svalt o regn. Jag vaknade inatt av att det var ca 26 grader i vårt sovrum och jag helt enkelt hade för varmt för att sova. Slutade med att jag öppnade alla fönster, svalkade av mej i duschen och drack kallt vatten. Detta efter bara en dag med typ 22 grader utomhus, bådar ju inte gott för resten av sommaren. Samtidigt längtar jag efter fint väder och få åka och simma med vänner, grilla god mat, läsa böcker, sola, träna o.s.v. 
 
Det var lite av dagens tankar, nu till mellanmål och Game of Thrones!
 
 

Kommentera här: